Je povinná registrace? Ne, registrace není povinná. Při objednávce je ale třeba vyplnit údaje potřebné k zaslání zboží. Pokud jste však pravidelným odběratelem je pro vás pohodlnější se registrovat a ušetřit čas opakovaným vyplňováním povinných údajů.
Jak nakupovat? Nakupování je u nás jednoduché. Stačí vložit Vámi zvolené položky v požadovaném množství do košíku, v pravém horním rohu kliknout přímo na košík a následně dokončit objednací proces. O vše ostatní se už postaráme. Podrobný postup nákupu naleznete v části Jak nakupovat?
Prodáváte certifikovaný zboží? Ano, naše zboží má certifikáty nebo atesty (prohlášení o shodě) nebo trhací zkoušky.
Mohu vrátit řetězový nebo textilní úvazek, kotevní řetěz? Ne, u těchto typů zboží, které vyrábíme, neakceptujeme vrácení zboží.
Kolik stojí doprava? Přesné ceny dopravy naleznete zde Cena dopravy
Jaké platební metody nabízíte? Nabídku naleznete zde Platební podmínky
Jak dlouho bude trvat dodání zboží? U každého zboží máme napsané dodání. 80% zboží máme skladem nebo Vám ho vyrobíme do 2 hodin.
Je zboží opravdu skladem? Zboží označený "skladem" se opravdu nachází u nás v sídle společnosti v Nitře, Slovensko. Tento stav se automaticky aktualizuje každých 10 minut. Chyba může nastat jen při technické poruše, nebo pokud si více lidí najednou objednají poslední kus stejného zboží.
Mohu si zboží objednat i telefonicky? Telefonické objednávky neakceptujeme.
Je možné objednat si zboží v e-shopu a vyzvednout v sídle firmy? Pokud ano, jaké jsou podmínky? Ne, není to možné.
Jak budu informován o mé objednávce? Poté co objednáte zboží a odešlete objednávku, bude Vám na uvedenou emailovou adresu zasláno potvrzení o vaší objednávce. Pokud jste si zvolili dopravu kurýrem, den před doručením Vám přijde od kurýrní společnosti e-mail, v den doručení Vám přijde ráno SMS a následně Vás bude kontaktovat řidič kurýrní společnosti a bude vám avizovat přesnou hodinu dodání.