FAQ - Časté otázky
Výběr produktu
Všechny fotografie produktů, které najdeš na naší stránce, pocházejí přímo od výrobců nebo byly pořízeny profesionálním fotografem, takže by měly odpovídat skutečnosti. Měj však na paměti, že obrázek na tvém displeji může mít jiný barevný odstín, a struktura materiálu použitá na výrobku může vypadat na fotce odlišně. Doručený produkt může také mít jinou verzi balení.
Dostupnost zboží můžeš zjistit přímo na stránce produktu, kde je uvedena informace o skladové dostupnosti. Pokud je zboží skladem, obvykle je k dispozici pro okamžité doručení. Pokud je produkt momentálně vyprodán nebo čeká na doplnění zásob, bude to uvedeno na stránce produktu, případně tě informujeme o dostupnosti nebo možném termínu dodání. Pokud máš jakékoli dotazy ohledně dostupnosti, neváhej nás kontaktovat.
Akční ceny uvedené na e-shopu platí pouze pro online objednávky. V kamenné prodejně se ceny mohou lišit, a proto pokud chcete využít slevu, je nutné vytvořit objednávku přes náš e-shop. Následně si můžete vybrat doručení domů nebo osobní odběr na prodejně.
Ano, v naší kamenné prodejně si můžete prohlédnout většinu produktů, které nabízíme na našem e-shopu. Doporučujeme však předem zkontrolovat dostupnost konkrétního zboží na prodejně, protože ne všechny produkty jsou vystaveny. V případě zájmu o konkrétní výrobek nás můžete kontaktovat a rádi vám poskytneme informace o jeho dostupnosti.
Pokud máte zájem o individuální slevu, například při větší objednávce, kontaktujte nás prostřednictvím e-mailu nebo telefonicky. Rádi Vám poskytneme podrobnosti o možných slevách a speciálních nabídkách.
Standardně poskytujeme 24měsíční záruku pro fyzické osoby a 12měsíční záruku pro právnické osoby (firmy, živnostníky).
Zákaznický účet
Pokud Vám od nás ne přišly e-maily, zkontrolujte si nejprve složky Spam nebo Reklamy ve Vaší e-mailové schránce. Ujistěte se, že jste při objednávce zadali správnou e-mailovou adresu. Pokud problém přetrvává, kontaktujte nás.
Pokud si chcete změnit heslo, postupujte podle následujících kroků:
-
Přihlaste se do svého zákaznického účtu.
-
Přejděte do sekce „Můj účet“ nebo „Nastavení účtu“.
-
Najděte možnost „Změnit heslo“ nebo „Zapomenuté heslo“.
-
Zadejte své aktuální heslo a nové heslo, které chcete nastavit.
-
Uložte změny.
Pokud jste zapomněli heslo, můžete využít možnost „Zapomenuté heslo“, kde vám bude na e-mail zaslán odkaz na obnovení hesla.
Doručenie
Cena dopravy závisí na zvoleném způsobu doručení, hmotnosti a hodnotě objednávky. Konkrétní ceny a možnosti dopravy jsou uvedeny při dokončení objednávky. Standardní doba doručení je 48/72 hodin, v závislosti na přepravní společnosti. Při objednávkách nad určitou hodnotu a do určité váhy může být doprava zdarma (podmínky naleznete na našem webu).
Dodací list sami nevystavujeme, protože faktura slouží zároveň jako dodací list. Fakturu vám zašleme e-mailem po odeslání objednávky a naleznete ji také ve svém zákaznickém účtu. Pokud potřebujete fakturu znovu zaslat, neváhejte nás kontaktovat.
Platba
Pro získání a uplatnění slevového kódu je nutné ho zadat do políčka v pokladně (Využít slevový kód). Slevový kód se nevztahuje na zboží, které je již v akci, sekci zvířky, svorky, magnety, ani pro členy skupin VIP a Velkoobchod.
Při nákupu můžete využít následující způsoby platby:
-
Online platba kartou
-
Bankovní převod
-
Dobírka (platba při převzetí zboží)
-
Platba přes platební bránu GoPay (Google Pay, Apple Pay)
Fakturu za zboží obdržíte následujícím způsobem:
-
Po odeslání objednávky Vám fakturu zašleme automaticky na zvolený e-mail, který jste zadali při objednávce. Faktury do balíčků nevkládáme.
-
Fakturu najdete také ve svém zákaznickém účtu na naší stránce.
-
Pokud potřebujete fakturu znovu zaslat, neváhejte nás kontaktovat.
Objednávání zboží
Pro získání a uplatnění slevového kódu je nutné ho zadat do políčka v pokladně (Využít slevový kód). Slevový kód se nevztahuje na zboží, které je již v akci, sekci zvířky, svorky, magnety, ani pro členy skupin VIP a Velkoobchod.
Omlouváme se, ale tuto možnost nenabízíme. Všechny produkty si můžete objednat online.
Pokud chcete objednávku zrušit, můžete nás co nejdříve kontaktovat e-mailem nebo telefonicky. Uveďte číslo objednávky a důvod zrušení. Pokud byla objednávka již odeslána, může být proces zrušení složitější. Pokud byla objednávka již odeslána, je nutné ji při doručení odmítnout nebo ji vrátit v rámci zákonné lhůty pro vrácení zboží.
V případě zrušení objednávky před odesláním Vám peníze vrátíme do 5 - 10 pracovních dní stejným způsobem, jakým byla platba provedena. Pokud jste již objednávku převzali a vracíte zboží, refundace proběhne po přijetí a zkontrolování zboží, nejpozději do 14 dní.
Pokud máte zájem o velkoobchodní spolupráci, kontaktujte nás e-mailem nebo telefonicky. Rádi Vám poskytneme individuální cenovou nabídku a podmínky spolupráce.
Reklamace a vrácení zboží
S naším reklamačním oddělením se můžete spojit e-mailem nebo telefonicky. Konkrétní údaje naleznete na naší webové stránce v sekci Reklamační řád.
Reklamaci si můžete uplatnit vyplněním reklamačního formuláře na našich webových stránkách nebo osobně v kamenné prodejně. K reklamovanému zboží je nutné přiložit fakturu (doklad o koupi) a popis vady.
Po přijetí žádosti Vás budeme informovat o dalším postupu.
Standardní lhůta na vyřízení reklamace je 30 dní od přijetí reklamovaného zboží. O průběhu Vás budeme informovat e-mailem nebo telefonicky. V případě, že reklamace bude vyřízena dříve, okamžitě Vás kontaktujeme.
Jaká je lhůta na vrácení zboží?
Právo na odstoupení od smlouvy do 14 dní se vztahuje pouze na spotřebitele (fyzické osoby, které nakupují pro soukromé účely).
Pokud nakupujete jako firma (na IČO), možnost vrácení zboží závisí na individuální dohodě. V případě dotazů nás neváhejte kontaktovat.
V případě vrácení zboží v rámci zákonné lhůty 14 dní, náklady na dopravu vráceného zboží hradí zákazník.
Zboží můžete vrátit na adresu naší prodejny BOZP Danny Agency s.r.o., Levická 7D, 949 01 Nitra spolu s odstoupením od smlouvy.
Môžem vrátiť hocijaký typ tovaru?
Pokud Vám nesedí velikost a chcete zboží vyměnit, kontaktujte nás e-mailem, telefonicky nebo navštivte naši prodejnu.
Výměnu lze uskutečnit v rámci zákonné lhůty pro vrácení zboží (14 dní), přičemž zboží musí být nepoužité, v původním obalu a se všemi štítky.
Upozorňujeme, že zboží vyrobené na míru není možné vyměnit, protože se jedná o zakázkovou výrobu. V takových případech závisí možnost výměny na individuální dohodě.
Platbu za vrácené zboží Vám vrátíme nejpozději do 14 dnů od přijetí vráceného zboží a ověření splnění podmínek pro vrácení. Peníze budou vráceny stejným způsobem, jakým byla platba provedena.
Ano, objednané zboží je možné vrátit i osobně v naší kamenné prodejně. K vrácení zboží stačí přinést doklad o koupi a zboží v původním obalu.
Ano, pokud jste si zboží vyzvedli v naší kamenné prodejně a nevyhovuje vám, můžete jej vrátit přímo v prodejně. Zboží musí být v nepoškozeném stavu s originálním obalem a dokladem o koupi. Platí také 14denní lhůta na vrácení zboží.